Kokoomusopiskelijat kannattaa Pia Pakarista Kokoomuksen puoluevaltuuston puheenjohtajaksi

Kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkunta on päättänyt asettua tukemaan Pia Pakarista Kokoomuksen puoluevaltuuston puheenjohtajaksi. Pakarinen on Kauhajoelta kotoisin oleva pitkäaikainen kokoomusaktiivi, joka toimii kasvatuksesta ja koulutuksesta vastaavana apulaispormestarina Helsingissä.

”Puoluevaltuuston puheenjohtajaksi tarvitaan Kokoomuksen aktiivien äänen tuntemusta, halua tuoda tätä ääntä esiin ja pitkäaikaista taustaa vaikuttamisessa. Pialla on vahvan asiantuntemuksen rinnalla iloinen ja kuunteleva ote tekemiseen sekä näkemystä Kokoomuksen tulevaisuuden suunnasta. Pian osaaminen ja ansioluettelo puhuvat hänen puolestaan.” toteaa Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Jeremias Nurmela.

”Kokoomusopiskelijoissa uskomme syvällisen aatteellisen keskustelun tärkeyteen ja puoluevaltuusto on yksi olennainen paikka tälle keskustelulle. Puoluevaltuuston puheenjohtajana Pia osaisi yhdistää kokoomuslaiset ympäri Suomea ja tuoda heidät saman pöydän ääreen etsimään ratkaisuja aina työllisyystoimista ilmastonmuutokseen ja sosiaalisesta oikeudenmukaisuudesta kestävyysvajeeseen. Kannatamme lämpimästi Pian valintaa puoluevaltuuston puheenjohtajaksi!” päättää Nurmela.

Puoluekokokouksessa jokainen valtuutettu muodostaa kantansa itsenäisesti, mutta Kokoomusopiskelijoiden liittohallitus suosittelee äänestämään Pia Pakarista.

Lisätietoa:

Jeremias Nurmela