Petra Pieskä Kokoomusopiskelijoiden uudeksi pääsihteeriksi

Tiedote 21.11.2018

Heti vapaa julkaistavaksi

Petra Pieskä Kokoomusopiskelijoiden uudeksi pääsihteeriksi

Kokoomusopiskelijoiden uudeksi pääsihteeriksi on valittu yhteiskuntatieteiden ylioppilas Petra Pieskä, 22. Pieskä opiskelee Tampereella valtio-oppia neljättä vuotta ja on opinnoissaan keskittynyt etenkin vaalitutkimukseen. Pieskällä on monipuolista järjestökokemusta niin Kokoomusopiskelijoiden, Eurooppanuorten kuin ylioppilaskunnankin toiminnasta.

”Kokoomusopiskelijat saa pääsihteeriksi vaaleista ja järjestöllisestä kehittämisestä innostuvan moniosaajan. Pieskän eduksi rekrytoinnissa laskettiin etenkin kokemus koulutuspolitiikasta, viestinnästä ja suurten kokonaisuuksien hallinnasta”, kehuu Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Janika Takatalo.

Kokoomusopiskelijoiden nykyinen pääsihteeri Niilo Nissinen palaa takaisin Jyväskylään suorittamaan opintonsa loppuun ja uusi pääsihteeri aloittaa tehtävässään 1.12.2018.

“Odotan todella innolla alkavaa pestiä. Haluan pääsihteerinä olla järjestöjä tukeva ja kuunteleva tsemppaaja, jotta jokainen paikallisjärjestömme ja jäsenemme voisi toteuttaa parhaiten potentiaaliaan. Kokoomusopiskelijat on järjestönä antanut minulle paljon, ja nyt on aika antaa takaisin oma panokseni tämän liiton kehittämiseen. Erityisen innolla odotan tulevaa supervaalivuotta, jolloin meillä on mahdollisuus tuoda entistä vahvemmin sinivihreiden opiskelijoiden ääntä valtakunnalliseen keskusteluun.” sanoo Petra Pieskä.

Janika Takatalo
Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta