Ehdokasasettelu ISYY:n edustajistovaaleihin on käynnissä!

Oletko kiinnostunut yhteisiin asioihin vaikuttamisesta, mahdollisuudesta päästä tekemään koko yliopiston opiskelijakuntaa koskevia päätöksiä ja yliopistopolitiikasta? ISYY:n edustajistovaalit käydään syksyllä 2015, ja juuri sinulla on mahdollisuus lähteä ehdolle Ryhmä Oikeiden listalta!

Jopo kokoaa ja organisoi perinteisesti oikeistolaisen, Ryhmä Oikeiksi kutsutun listan. Sano vihervasemmistolle ei ja hyppää kelkkaan! Mikäli olet kiinnostunut Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunnan jäsen ja kiinnostunut vaikuttamisesta, olet tervetullut mukaan ehdolle vuosikurssiisi tai opiskelukaupunkiisi katsomatta. Jäsenyys ei vaadi puoluekirjaa, eli voit lähteä ehdolle myös ilman Jopon tai Kokoomuksen jäsenyyttä. Ryhmää ja sen ehdokkaita yhdistää oikeistolainen ajattelumaailma ja arvopolitiikka.

Jos kiinnostuit edarivaaleista, ole yhteydessä ja kysy lisää Ryhmä Oikeiden vaalivastaavalta, Anne Pynttäriltä (annepy(a)student.uef.fi // 040 847 8884). Tervetuloa mukaan toimintaan! :) Ehdokasasettelu päättyy 25.9.2015