Jyväskylän kokoomusopiskelijoiden 50-vuotisjuhla

Jyväskylän kokoomusopiskelijoiden, eli Jykon, tarina alkoi vuonna 1964 nimellä Jyväskylän opiskeleva oikeisto, JOO. Vuosijuhlassa saamme kuulla pätkiä tästä matkasta, minkälaista on ollut oikeistolainen yliopistopolitiikka Jyväskylässä. Vierainamme on Jykon eli silloisen JOO:n perustajajäseniä ja aikojen saatossa aktiivisia ylioppilaskuntapoliitikkoja.

Tervetuloa siis juhlimaan kanssamme 50-vuotista taivaltamme lauantaina 13.9.2014 klo 19:00 Hotelli Albaan (Ahlmaninkatu 4, 40100 Jyväskylä). Vuosijuhla kustantaa Tuhatkunnan jäsenille 45 euroa ja muille 55 euroa. Juhlassamme kuullaan puheita ja lauletaan sekä syödään ja juodaan hyvin. Pukukoodina on tummapuku/cocktailmekko.

Syksyinen salaattibuffet
Talon leipää
Sesam maustettua porsaanfileetä
Tummaa balsamicokastiketta
Kasvisrisottoa
Suklaapannacottaa
Kahvia ja teetä

Juomaksi:
Alkumalja
2 lasia talon viiniä
Kahvin kera konjakki tai likööri

Iltaa jatkamme keskustassa klo 23 jälkeen.

Mitä: Jyväskylän kokoomusopiskelijoiden 50. vuosijuhla
Missä: Hotelli Alba, Ahlmaninkatu 4, 40100 Jyväskylä
Milloin: Lauantaina 13.9.2014
Dresscode: Tumma puku
Maksaa: 45€ Tuhatkunnan jäsenille ja 55€ muille juhlavieraille.

Ilmoittaudu viimeistään pe 5. syyskuuta osoitteeseen: jyvaskylankokoomusopiskelijat@gmail.com tai tekstiviestillä Veeralle 044-2504492. Jos noudatat erityisruokavaliota tai haluat alkoholittoman menuun, ilmoittathan siitä viestissäsi. Mikäli haluat tuoda tervehdyksen juhlan alussa, ole hyvä ja mainitse siitä ilmoittautumisviestissäsi.

Lämpimästi tervetuloa!

Vuosijuhla toimii myös 13.-14.9.2014 järjestettävän Tuhatkunnan seminaarin, Syyskorkeakoulun iltajuhlana, joten Syyskorkeakoulun osanottajien ei tarvitse ilmoittautua eikä maksaa erikseen iltajuhlasta.