Lähde edustajistovaaleihin ehdokkaaksi!

Jyväskylän kokoomusopiskelijat etsii edarivaaliehdokkaita syksyn edustajistovaaleihin. Ehdokasasettelu päättyy keskiviikkona 5.10. kello 12 ja oikeus ehdokkuuteen on jokaisella Jyväskylän yliopistossa kirjoilla olevalla opiskelijalla. Vielä ehdit mukaan!

Edustajisto on ylioppilaskuntien ylin päättävä elin, joka päättää muun muassa siitä, mihin Sinun jäsenmaksurahasi käytetään ja valitsee hallituksen hoitamaan jokapäiväistä edunvalvontaa. Yliopistossa opiskellessasi sinun on pakko kuulua ylioppilaskuntaan ja maksaa jäsenmaksu. Edustajistossa asioiden ajaminen on tehokas tapa saada käytännöllisiä, opiskeluun liittyviä kehitysehdotuksia eteenpäin.

Kokoomuslaisen edustajistoryhmän kautta saat vaikuttamiseen koulutusta, tapaat hyviä tyyppejä yliopistostasi ja pääset verkostoitumaan tahtoessasi valtakunnallisesti. Me uskomme, että politiikka voi olla hauskaa ja tehdä ylioppilaskunnasta paremman yhteisön!

Lisätietoja voi rohkeasti kysellä ja ehdokkaaksi ilmottautua seuraaville henkilöille, joko puhelimitse tai sähköpostitse:

Zachris Haaparinne
Jyväskylän Kokoomusopiskelijat, puheenjohtaja