Suuntana edustajistovaalit

Jyväskylän kokoomusopiskelijat valitsivat itselleen uuden puheenjohtajan ja hallituksen vuodelle 2013 sääntömääräisessä syyskokouksessaan 26.11. Puheenjohtajana tulevana vuonna toimii Veera Ylimaunu! Hallitukseen valittiin Roosa Lehtonen, Armi Korhonen, Konsta Kalenius, Joonas Rantala, Karoliina Niinistö, Sini Laine, Jori Hurula, Nina Koskinen, Niina Kallio.

“Takana on raskas, mutta antoisa vuosi. Presidentinvaaleja tehdessä vetreässä muistissa olivat eduskuntavaalit ja edustajistovaalit. Huima vaalikausi huipentui vielä syksyllä kuntavaaleihin, jossa Jyko osoitti todellisen voimansa!”, tiivistää vuoden 2012 puheenjohtaja Jere Lehtinen.

Jyväskylän kokoomusopiskelijoiden vuoden 2013 suurin koitos tulee olemaan kiistatta JYYn edustajistovaalit. Jyko lähtee tavoittelemaan vaaleissa lisäystä paikkamääräänsä aiempaa laajemmalla ja monipuolisemmalla ehdokaslistalla.

“Edustajistovaaleihin lähdetään sillä asenteella, että se on toiminnan keskipiste. Haluamme olla ylioppilaskunnan ytimessä tekemässä tulevaisuuden päätöksiä ja viemässä ylioppilasliikettä oikeaan suuntaan. Poliittisuus on kiistatta voimavara myös ylioppilaskuntatoiminnassa!”, linjaa tuleva puheenjohtaja Veera Ylimaunu.

Jyväskylän kokoomusopiskelijat kiittää kaikkia toimijoitaan vuodesta 2012!