Kansalliset Ylioppilaat Ry esittää Nea Nättistä Kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkunnan puheenjohtajaksi kaudelle 2022-2023

Kansalliset Ylioppilaat ry ylpeästi esittää Nea Nättistä Kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkunnan puheenjohtajaksi kaudelle 2022-2023!
“Olen itse tuntenut Nean nyt useamman vuoden ja en voisi olla varmempi siitä, että hän olisi loistava puheenjohtaja tälle meille rakkaalle liitolle. Ihailen Nean osaavuutta intohimoa ja työmoraalia valtavasti ja siksi olenkin niin iloinen Nean ehdokkuudesta!” kommentoi Kansallisten Ylioppilaiden puheenjohtaja Oskari Heinonen.
Seuraavassa Nean ajatuksia tuhatkunnasta ja ehdokkuudesta:
”Yli 2 vuotta olen saanut kokea ja nähdä liittomme toimintaa ja kehitystä niin paikallisyhdistyksen johdon, vaalityöntekijän kuin liittohallituksen jäsenenkin näkökulmasta. Olen päässyt seurannut kolmen upean puheenjohtajan ja useiden liittohallituksen jäsenten tinkimätöntä työtä liittomme eteen. Jokaisen saavutetun luottamustehtävän, tapahtuman ja vaalien jälkeen motivaationi tehdä entistä enemmän töitä liittomme eteen noussut. Olen valmis jatkamaan tätä edellisten puheenjohtajien tekemää upeaa työtä, sillä olen päättänyt asettua ehdolle kokoomusopiskelijoiden seuraavaksi puheenjohtajaksi.
Kokoomusopiskelijat ei ole minulle vain liitto. Se on paikka, jossa saan ilmaista omat mielipiteeni omana itsenäni ilman pelkoa tuomitsemisesta. Se on joukkue, jonka kanssa menemme yhdessä kohti yhteisiä tavoitteita. Kokoomusopiskelijat on yhteisö, mitä voin aidosti suoraan sydämestäni kutsua kodikseni. Sekä voitot, että tappiot koetaan yhdessä. Olen valmis ottamaan harteilleni suuren vastuun, ja lähteä johtamaan tätä upeaa, minulle niin rakasta joukkuetta kohti tulevien vuosien tavoitteita ja haasteita.
Sekä puolueemme, että korkeakoulukenttä tarvitsevat kokoomusopiskelijoita. Meidän tulee tulevaisuudessakin olla se taho, joka toimii puolueen selkärankana, sekä eteenpäin katsovana uudistusvoimana. Nykypäivän poliittinen keskusteluilmapiiri tarvitsee sivistynyttä, maltillista ja rationaalista keskustelijaa. Jos se emme ole me, niin kuka sitten?
Liittomme toimintaa tulee jatkuvasti kehittää niin puolueen sisäisenä toimijana, kun myös korkeakoulukenttää ympäri maan puhuttelevana tahona. Tulen avaamaan ajatuksiani liittomme kestävästä kasvusta tulevina viikkoina. Voitte olla varmoja, että olen valmis tekemään paljon töitä, sillä kehitys loppuu tyytyväisyyteen.”
Yhdistyksen hallitus ilmoittaa neuvottelijasta seuraavan kokouksen jälkeen.
Nea Nättinen puh. 0409688001
Kokoomusopiskelijoiden liittohallituksen jäsen