Kokoomusopiskelijat

Aalto-yliopiston Kokoomusopiskelijat ry

Aalto-yliopiston Kokoomusopiskelijat (aiemmin Kokoomusteekkarit) on Otaniemen opiskelijayhteisössä toimiva aktiivinen yhteiskunnallinen vaikuttaja, jonka jäseniksi ovat tervetulleita kaikki politiikasta, ylioppilaskunnan edustajistotoiminnasta ja yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta kiinnostuneet. Yhdistys on toiminut jo vuodesta 1968.

Aalto-yliopiston Kokoomusopiskelijat on Kansallinen Kokoomus rp:n paikallisyhdistys, joka kuuluu myös Kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkuntaan. Lisäksi yhdistys kuuluu Kokoomuksen Espoon aluejärjestöön sekä Kokoomuksen Uudenmaan piiriin. Aalto-yliopiston ylioppilaskunnassa meitä edustaa edustajistoryhmä Vapaus Valita – Freedom to Choose.

Aalto-yliopiston Kokoomusopiskelijat on siis monessa mukana ylioppilaskunnan ulkopuolellakin, ja jäsenillämme onkin loistavat mahdollisuudet oppia tuntemaan ja vaikuttamaan yhteiskuntaamme niin ylioppilaskunnan sisällä kuin sen ulkopuolellakin.

Oletko kiinnostunut saamaan lisätietoa toiminnastamme? Liittyä voit esimerkiksi tämän sivun ylälaidasta! Voit myös ottaa vapaasti yhteyttä asiassa kuin asiassa sähköpostilla (aaltokokoomus@gmail.com)

Hallitus 2020

Märt Vesinurm