Kokoomusopiskelijat

Kokoomusteekkarit ry

Kokoomusteekkarit ry on Otaniemen opiskelijayhteisössä toimiva aktiivinen yhteiskunnallinen vaikuttaja, jonka jäseniksi ovat nimestä huolimatta tervetulleita kaikki toiminnasta kiinnostuneet. Kokoomusteekkarit ry on toiminut jo vuodesta 1968.

Kokoomusteekkarit on Kansallinen Kokoomus rp:n paikallisyhdistys, joka kuuluu myös Kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkuntaan. Lisäksi Kokoomusteekkarit kuuluu Kokoomuksen Espoon aluejärjestöön sekä Kokoomuksen Uudenmaan piiriin. Aalto-yliopiston ylioppilaskunnassa meitä edustaa edustajistoryhmä Vapaus Valita – Freedom to Choose.

Kokoomusteekkarit on siis monessa mukana ylioppilaskunnan ulkopuolellakin, ja jäsenillämme onkin loistavat mahdollisuudet oppia tuntemaan ja vaikuttamaan yhteiskuntaamme porvarillisen aatemaailman pohjalta niin ylioppilaskunnan sisällä kuin sen ulkopuolellakin.

Oletko kiinnostunut saamaan lisätietoa toiminnastamme? Liittyä voit esimerkiksi tämän sivun ylälaidasta! Voit myös ottaa vapaasti yhteyttä asiassa kuin asiassa sähköpostilla (kokoomusteekkarit@gmail.com)

Hallitus 2020

Märt Vesinurm