Kokoomusopiskelijat

TKokT_logo.jpg

Tampereen Kokoomusteekkarit

Tervetuloa Tampereen Kokoomusteekkarien verkkosivuille!

Tampereen Kokoomusteekkarit (TKokT) on rekisteröity yhdistys, joka on jo vuodesta 2009 asti tuonut yhteen tamperelaisia oikeistohenkisiä teekkareita. Yhdistys toimii läheisessä yhteistyössä Tampereen yliopiston sisarjärjestön Tampereen Kokoomusopiskelijoiden kanssa. Järjestämme yhdessä erilaisia tapahtumia, kuten keskustelutilaisuuksia, koulutuksia ja ekskursioita. Silloin tällöin kokoonnumme kahvikupin tai viinilasin ääreen puhumaan päivänpolitiikasta ja parantamaan maailmaa ja Tamperetta. Tule katsomaan, mitä teemme ja ota kaverisikin mukaan!

Tässä viisi hyvää syytä liittyä yhdistykseemme ja samalla Kokoomukseen puolueena

1. Kokoomus uskoo yhteiskuntaan, jossa jokaisella on tasa-arvoiset mahdollisuudet vaikuttaa, elää ja yrittää
  2. Kokoomus tukee ja vahvistaa ihmisen omaa päätöksentekokykyä ja puolustaa ihmisen oikeutta päättää omista asioistaan
  3. Meille tärkeitä arvoja ovat kannustavuus, sivistys, yksilönvapaus ja -vastuu sekä heikoimmista välittäminen
  4. Jäsenenämme pääset osaksi saman arvomaailman jakavien joukkoa ja saat ajantasaista tietoa sekä koulutusta yhteiskunnallisista asioista
  5. Tarjoamme mahdollisuuden vaikuttaa politiikkaan paikallisesti ja kattojärjestömme Tuhatkunnan välityksellä valtakunnallisesti

Tampereen Kokoomusteekkarit on myös Facebookissa:

Viimeisin päivitys: 9.6.2016 klo 9.26.