Rakel Saarinen ehdolle Tuhatkunnan liittohallitukseen 2020

Tampereen Kokoomusopiskelijat TYKO ry esittää ylpeästi Rakel Saarista Kokoomusopiskelijoiden liittohallitukseen.

Rakel Saarinen on puolueen pitkäaikainen järjestötyöntekijä, kenellä on paitsi kokemusta ja osaamista, myös näkemystä ja motivaatiota. Hän todella tuo Kokoomusopiskelijoiden toimintaan aatteenpaloa.

“Järjestöjen hyvinvoinnista lähtee toiminnan kehittäminen. Jokainen paikallisyhdistys on erilainen ja tarvitsee erilaista tukea. Liittohallituksessa haluan olla kuuntelemassa niitä kipukohtia ja olla ratkaisemassa niitä yhdessä toimijoiden kanssa. Paikallisyhdistyksistä lähtee elinvoimaisen ja valtakunnallisesti vaikuttavan Tuhatkunnan voima” Rakel kertoo näkemyksistään.

Rakelilla on visio ja näkemys siitä, mihin suuntaan liittoa tulisi kehittää.

“Tuhatkunnan rikkaus on erilaiset ihmiset. Toiminnan tuleekin kannustaa eri vaiheessa olevia ihmisiä ja saattaa erilaisia toimijoita yhteen. Yhdessä pystymme keskustelemaan ja ratkaisemaan haasteellisia ongelmia. Siksi Tuhatkunnalla ei ole pelkoa ottaa vastaan uutta vuosikymmentä ja sen mukanaan tuomia haasteita. Liittohallitus on oikea paikka vaikuttaa ja siksi toivoisin olevani liittohallituksen jäsen vuonna 2020”  Rakel esittää ja jatkaa “minulle Tuhatkunta on paikka jossa erilaiset ihmiset kohtaavat ja pääsevät muuttamaan maailmaa.”

Rakel on yksi kannattelevista voimista Tampereen Kokoomusopiskelijoissa. Hän tekee töitä kunnianhimoisesti huomioiden muut henkilöt ympärillään.

“Rakelista välittyy lämpö. Hän tekee mitä lupaa. Rakelilla on katse tiukasti tulevaisuudessa, ja hän olisi erinomainen lisä liittohallitukseen tuomaan entistä enemmän poliittisia kannanottoja sekä toimimaan jokaisen jäsenemme äänenä” kertoo Tampereen Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Neea Loimuvirta.

Tuhatkunta ry:n uusi liittojohto valitaan liittokokouksessa 23.-24.11.2019.

Rakelin tyrkkyfaksi

Liitteenä ehdokasfaksi, josta voit lukea lisää Rakelista.