Tervetuloa Vaasaan, fuksit!

Hei kampusporvari,

Kalenterin lehdet on pikkuhiljaa aika kääntää syyskuun puolelle ja Vaasan Kampusporvaritkin palailevat pikkuhiljaa kesälaitumilta Palosaaren kampukselle. Upouudet nettisivumme ovat nyt syyslukukauden kynnyksellä vihdoin avautuneet. Olemme lisäksi kevään ja kesän aikana siirtyneet Facebookin puolelta myös Instagramiin ja Twitteriin.

Uudet fuksit ovat viime päivinä saapuneet Vaasaan, ja tänään aamulla kävimmekin toivottamassa yliopistolla Ekan illan bileiden jälkimaininkeja uhmaavat, aamuluennoille saapuvat fuksit ja tutorit tervetulleiksi vitamiiniporetarjoilulla. Seuraavaksi meidät löytää 4.9. Kylteriäisistä sekä VYYn Kastajaista 11.9. pitämässä rasteja, ja syksyn pyörähdettyä kunnolla vauhtiin on edellä paitsi jokavuotinen tutustumisilta, myös viime vuosilta tutut, legendaariset rapujuhlat. Uudet ja vanhat jäsenet, tarkkailkaa postianne – kutsu on pian matkalla!

Seinäjokinen sisaryhdistyksemme Lakeuden Kokoomusopiskelijat ystävällisesti lainasi aiemmin tällä viikolla meille roll up-kylttiään tämän aamun tilaisuutta varten, sillä oma roll upimme on vielä kesälomalla Helsingissä, ja tokihan halusimme esiintyä näin ensitapaamisella eduksemme uusille fukseille. Perivaasalaisen tuulen tehtyä meille jäynän saimme kuitenkin juosta roll upin perässä pitkin kampuksen nurmikoita, ja nyt alkaa näyttää siltä, että palautamme Seinäjoelle tuliterän roll-upin suoraan Helsingistä. Tuulentuivertaman kappaleen adoptoimme mielellämme itsellemme, sen verran kovaa kyytiä Vaasan oikukas sää sille antoi. Onneksi lakeuden porukan huumorintaju ei loppunut, vaikka lainareissu ei sujunutkaan ihan niin kuin Strömsössä.

Kesätöistä ja lomilta palailevat hallituksen jäsenetkin alkavat pikkuhiljaa olla koossa Vaasassa, ja syksyn ensimmäinen hallituksen kokouskin päästään pitämään taas piakkoin. Syksyyn lähdemme uudistuneella porukalla, sillä hallituksemme jäsen Meri on päässyt kesän aikana Ouluun opiskelemaan – onnittelut Merille uudesta opiskelupaikasta koko hallitusporukalta!

Terkuin,
VaKaPon hallitus ’15