Kampusporvareiden tutustumisilta ma 21.9. klo 18

Kiinnostaako opiskelijapolitiikka ja yhteiskunnallinen vaikuttaminen? Entä ylioppilaskunnassa tai edustajistossa toimiminen? Etsitkö kenties uutta harrastusta? Ja milloin ne paljon puhutut rapujuhlat olivatkaan tulossa?

Jos olet kiinnostunut lähtemään mukaan kokoomuslaiseen opiskelijatoimintaan Vaasassa tai ylipäätään kiinnostunut kuulemaan Kampusporvareiden toiminnasta ja tapahtumista lisää, tervetuloa Kampusporvareiden tutustumisiltaan Leipikselle (Hietasaarenkatu 14) ma 21.9. klo 18.00 alkaen. Tilaisuus on ilmainen ja kaikille avoin.  Tarjolla on pientä purtavaa, hieman infoa sekä kokoomuslaista seuraa. Omia virvokkeita saa tuoda mukanaan, mutta lasipullojen tuominen on kielletty.

Tervetuloa!

Tapahtuma Facebookissa

Huom! Tuhatkunnan uusia haalarimerkkejä jaossa tutustumisillan aikana nykyisille jäsenille. Tule paikan päälle hakemaan omasi. Jos et pääse paikalle, voit tulla kysymään haalarimerkkiäsi seuraavien kampuskahvien yhteydessä.