Tapahtumat

Järjestämme lukuvuoden aikana useita, vuosittain toistuvia tapahtumia, joista suuri osa on kaikille avoimia.

Syyslukukaudella järjestämme perinteisesti uusien opiskelijoiden tutustumisillan sekä legendaarisiksi muodostuneet rapujuhlat ja pikkujoulut, joihin kaikki jäsenyyteen katsomatta ovat tervetulleita osallistumaan.

Jäsenille suunnattu syyskokous pidetään vuosittain marraskuun loppuun mennessä. Syyskokouksessa valitaan vuosittain seuraavan vuoden hallituksen jäsenet sekä muut toimijat, joten jos luottamustoiminta kiinnostaa, syyskokoukseen kannattaa saapua paikalle. Jäseneksi liittyminen onnistuu myös syyskokouksen yhteydessä. Mukaan toimintaan voi lähteä myös seuraavan vuoden aikana, mutta paras tapa varmistaa itselleen luottamustehtävä hallituksessa, on osallistua syyskokoukseen.

Kevätlukukaudella järjestämme perinteisesti cocktail-kutsut sekä kevätjuhlat, joiden teema vaihtelee vuosittain. Jäsenille suunnattu kevätkokous pidetään vuosittain maaliskuun loppuun mennessä.

Lisäksi järjestämme erilaisia pieniä tilaisuuksia sekä excursioita, joiden kohteet vaihtelevat.

Tapahtumaideoita ja -ehdotuksia voi myös toimittaa yhdistyksen hallitukselle ympäri vuoden. Yhdistyksen tapahtumista ja tarkemmista päivämääristä ilmoitellaan Ajankohtaista -osion lisäksi myös erityisesti Facebook-sivullamme.

Tervetuloa mukaan!