Kesäseminaari Haikon kartanossa 21.-23.8.

Oletko odottanut koko pitkän kevään sitä, että pääset näkemään kavereita, viettämään yhdessä aikaa ja nauttimaan elokuun lämpimistä illoista. Niin mekin!

Tervetuloa Kokoomusopiskelijoiden legendaariseen Kesäseminaariin Haikon kartanoon Porvooseen oppimaan uutta ja tapaamaan tuhatkuntalaisia ympäri Suomen! Seminaari järjestetään 21.-23.8. Puhujakattaus on erinomainen. Pääsemme kuulemaan esimerkiksi MEP Henna Virkkusen poliittista tilannekatsausta ja Taru Tujusen luentoa poliittisesta viestinnästä.

Ilmoittautuminen on avoinna välillä 13.7.-7.8.
Kokoomusopiskelijoiden jäsenelle täyden ylläpidon seminaariviikonloppu ruokailuineen ja kylpylämahdollisuuksineen maksaa vaivaiset 60€. Ei-jäsenelle osallistumismaksu on 80€.

Koronatilanteen vuoksi olemme joutuneet asettamaan 45 osallistujan ylärajan. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Seminaarin aikana otetaan erityisesti huomioon käsihygienia ja osallistujien turvallisuus. Tiedotamme seminaarin osallistujia Haikon kanssa yhdessä sovituista pelisäännöistä. Seminaarin osallistujat sitoutuvat noudattamaan toimintaohjeita, jotta jokaisen on turvallista osallistua.

Ilmoittautuminen on sitova.

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä

Perustuslakivaliokunnan lausunnot eivät ole mielipidekysymyksiä
Poliittiset opiskelija- ja nuorisojärjestöt: Irtisanomisjärjestys on vastuuton esitys – Nuoria ei saa syrjiä työmarkkinoilla!