Kokoomuksen Opiskelijaliitto valitsi liittohallituksen vuodelle 2015

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunnan liittokokous valitsi viikonloppuna liitohallituksen jäsenet kaudelle 1.1.-31.12.2015. Liittohallitukseen valittiin Jenny Thuneberg Tampereen Kokoomusopiskelijoista, Micke Kari Rovaniemen Porvariopiskelijoista, Otto Meri Kansallisista Ylioppilaista, Lauri Skön Kansallisista Ylioppilaista, Jooel Friman Kokoomusteekkareista, Ville Tyrväinen Oulun Kokoomusopiskelijoista sekä Jenna Hattunen Joensuun Opiskelevista Porvareista.

Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtajana jatkaa Daniel Lahti, varapuheenjohtajina toimivat Pirre Seppänen ja Lauri Koponen. Puheenjohtajisto valittiin vuosi sitten liittokokouksessa kahden vuoden mittaiselle kaudelle 1.1.2014 – 31.12.2015.

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunnan XLVIII sääntömääräinen liittokokous järjestettiin 8.-9.11.2014 Oulussa. Liittokokouksessa käsiteltiin sääntömääräisten asioiden lisäksi liittohallituksen valinta ja hyväksyttiin liiton periaateohjelma sekä ympäristö- ja energiapoliittinen linjapaperi.

Daniel Lahti

Maija Kangasniemi
Pääsihteeri

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry. sääntömääräinen liittokokous järjestettiin 8.-9.11.2014 Oulussa. Kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkunta on suomalainen poliittinen opiskelijajärjestö. Kokoomusopiskelijat on Kansallisen Kokoomuksen jäsenliitto, johon kuuluu edelleen lukuisia pienempiä jäsenyhdistyksiä lähes kaikista Suomen korkeakouluista.

Talvikorkeakoulu 2015
Maija Kangasniemi Kokoomusopiskelijoiden pääsihteeriksi