Talvikorkeakoulu 2015

Tervetuloa Talvikorkeakouluun!

Kokoomusopiskelijat kutsuu teidät kaikki joukolla Suomen Turkuun, Akateemisten Kansallisten Nuorten vieraaksi. Talvikorkeakoulussa potkaistaan käyntiin Kokokoomusopiskelijoiden vaalivuosi – Luvassa on ohjelmaa kevään eduskuntavaaleista ja syksyn edustajistovaaleista sekä politiikan ajankohtaisuuksista. Tarkempi ohjelma selviää lähiaikoina!

Iltaohjelmana Suomen Turku ja AKN näyttävät parhaimmat puolensa – Alkuillasta sitsataan ja loppuilta vietetään joko Turun yössä tai Omenahotellin hellässä huomassa.

Tapahtuman hinta on Kokoomusopiskelijoiden jäsenille 30e ja muille 50e sisältäen ohjelman, majoituksen ja iltaohjelman. Majoitus järjestetään Omenahotellissa, osoitteessa Humalistonkatu 7, 20100 Turku. Normaaliin tapaan korvaamme myös matkoista 15 euron ylittävältä osalta opiskelijahintaisen VR:n Eko-luokan lipun.

Viimeinen päivä ilmoittautua on 10.2.2015 mutta kannattaa jo nyt heti ilmoittautua kevään menevimpään Tuhatkunta –tapahtumaan. Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä: http://bit.ly/talvikorkea15

Hae DEMO:n kv-koulutukseen!
Kokoomuksen Opiskelijaliitto valitsi liittohallituksen vuodelle 2015