Kokoomusopiskelijat hakee korkeakouluharjoittelijaa syksylle 2018

Haemme timanttista tekijää osaksi työyhteisöämme syksylle 2018! Etsimme harjoittelijaa kolmeksi kuukaudeksi (3 kk), 27.8.-27.11.2018 väliselle ajalle.

Harjoittelijana tehtävänäsi on tukea liiton viestintää, edustajistovaalityötä ja paikallistoimintaa. Toivomme hakijalta hyviä sosiaalisia taitoja sekä innostuneisuutta poliittiseen vaikuttamis- ja kampanjatyöhön. Lisäksi arvostamme, jos sinulta löytyy aiempaa järjestötaustaa sekä kokoomuslaiset arvot.

Harjoittelijan tehtäviin kuuluu:
– Viestinnän suunnittelu ja toteutus
– Paikallisyhdistystemme kampanjoiden tukeminen korkeakouluissa
– Tapahtumien järjestelytehtävät
– Muut yhdessä sovittavat toimisto- ja työtehtävät
Harjoittelusta maksetaan palkkaa ja toivomme, että harjoittelijalla on käytettävissään korkeakoulun myöntämä harjoittelutuki. Työaika on keskimäärin 30 tuntia/viikko. Harjoitteluun voi kuulua ilta- ja viikonlopputöitä ja siihen kuuluu myös matkustamista. Kokoomusopiskelijoiden keskustoimisto sijaitsee Helsingissä, mutta työpiste voidaan sopia erikseen tapauskohtaisesti.

Tarjoamme sinulle nuorekkaan, joustavan ja kiinnostavan työympäristön. Moni on edennyt kauttamme politiikan alan töihin esimerkiksi puolueelle ja eduskuntaan. Saat harjoittelusi aikana takuulla paljon vastuuta, verkostoja ja oppimiskokemuksia.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi ja cv:si soveltuvin osin 10.8. mennessä osoitteeseen [email protected]. Kerro hakemuksessasi ainakin miksi haluat juuri Kokoomusopiskelijoille harjoittelijaksi, mitä toivot oppivasi harjoittelusta ja mitä taitoja toisit mukanasi työyhteisöömme.

Haastattelut tehtävään pidetään 15.-16.8.2018 Kokoomusopiskelijoiden keskustoimistolla Helsingissä, Kansakoulukuja 3 A, 3 krs.

Lisätiedot: pääsihteeri Niilo Nissinen, [email protected]

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry on suomalainen poliittinen opiskelijajärjestö. Kokoomusopiskelijat on Kansallisen Kokoomuksen jäsenliitto, johon kuuluu edelleen lukuisia pienempiä paikallisyhdistyksiä lähes kaikista Suomen korkeakouluista.

Mitä voimme oppia kansainvälisiltä huippuyliopistoilta?
Uuden eläinsuojelulain toimet oikeansuuntaisia, mutta riittämättömiä