Kokoomusopiskelijat hakee projektikoordinaattoria

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry hakee osa-aikaista projektityöntekijää edustajistovaalien koordinoijaksi syksylle 2017. Projektityöntekijän tehtävänä on tukea liiton viestintää ja paikallistoimintaa. Timanttinen tekijä on innostunut tapaamaan uusia ihmisiä, osaa viestiä eikä pelkää matkustamista! Kokemus kampanjatyöstä katsotaan eduksi.

Projektikoordinaattorin tehtäviin kuuluu:
– Viestintä sosiaalisessa mediassa
– Kampanjoiminen korkeakouluissa
– Lyhyiden tekstien tuottaminen
– Tapahtumien järjestelyissä avustavat tehtävät

Työstä maksetaan palkkaa 1250 e/kk+ puhelinetu. Työaika on 24 tuntia/viikko. Työhön voi kuulua ilta- ja viikonlopputöitä. Työ alkaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään syyskuun puolessa välissä. Työsuhde on määräaikainen ja kestää kolme kuukautta.

Kokoomusopiskelijoiden keskustoimisto on Helsingissä, mutta työpiste voidaan sopia erikseen toiveiden mukaisesti.
Lähetäthän hakemuksesi 10.9. mennessä osoitteeseen [email protected]

Lisätiedot: [email protected]

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry on suomalainen poliittinen opiskelijajärjestö. Tuhatkunta on Kansallisen Kokoomuksen jäsenliitto, johon kuuluu edelleen lukuisia pienempiä alayhdistyksiä lähes kaikista Suomen korkeakouluista.

Edellinen artikkeli
Tervetuloa Syyskorkeakouluun Jyväskylään!