Kokoomusopiskelijoiden Kesäseminaari 2018

Kokoomusopiskelijoiden vuoden kohokohta lähestyy! Kaikkien rakastama kesäseminaari järjestetään jälleen idyllisessä Haikon kartanossa, 17-19. elokuuta. Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittauduthan siis ajoissa!

Tämän vuoden kesäseminaarin teemana on Kokoomuksen 100. juhlavuosi. Teema tulee näkymään sekä ohjelmatarjonnassa että lauantai-illan juhlallisuuksissa. Tulemme kurkistamaan Kokoomusopiskelijoiden historiaan osana Kokoomusta sekä pohtimaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Lisäksi pääsemme nauttimaan tasokkaista koulutuksista kuten vaurastumisen perusteista ja sosiaalisen median hyödyntämisestä vaalityössä sekä tietysti kääntämään katseemme kohti lähestyvän syksyn edustajistovaaleja.

Perjantai 17.8.

18:00 Tervetulosanat, Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Janika Takatalo
18:15 Puoluejohdon tervehdys, Sanni Grahn-Laasonen (opetusministeri, kokoomuksen varapuheenjohtaja)
19:00 MEPin tervehdys, Henna Virkkunen (europarlamentaarikko)
20:00 Illallinen

Lauantai 18.8.

08:00 Aamiainen
10:00 Sosiaaliturvan uudistaminen (puhuja varmistuu myöhemmin)
12:00 Lounas
13:00 Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ja Kokoomus 100v – katsaus opiskelijaliiton historiaan, Vesa Vares (professori, poliittisen historian tutkijat, VTT)
14:00 Katse tulevaan – Kokoomuksen seuraavat 100 vuotta, Jussi Salonranta (Ajatuspaja Toivo)
15:30 – 18:30 Vaurastumisen ja sijoittamisen perusteet, Ville Valkonen (yrittäjä, kaupunginvaltuutettu)
20:00 Iltajuhla, Kokoomus 100v

Sunnuntai 19.8.

08:00 Aamiainen
10:00 Sosiaalinen media vaalikampanjoinnissa, Mikko Laakso (kaupunginvaltuutettu, poliittisen viestinnän asiantuntija)
11:30 Katse kohti syksyn edarivaaleja, Niilo Nissinen
12:15 Haastajan puheenvuoro, Iiris Suomela (Vihreiden nuorten puheenjohtaja)
13:00 Lounas
14:00 Tilaisuuden päättäminen, Janika Takatalo

Kokoomusopiskelijoiden jäsenelle täyden ylöspidon seminaariviikonloppu kylpylä- ja saunaosastoineen maksaa vaivaiset 50€. Ei-jäsenelle osallistumismaksu on 80€.

Lämpimästi tervetuloa kokoomuslaisen aatesparrauksen ja opiskelijapolitiikan pariin Haikon kartanon kauniisiin maisemiin!

Ilmoittautuminenhttps://tinyurl.com/yc2dpwa5

Lisätietoja: