Kokoomusopiskelijoiden liittokokous valitsi uuden hallituksen

Kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkunnan XLVI liittokokous valitsi Tampereella 18.11.2012 uudet hallituksen jäsenet vuodelle 2013. Tuoretta seitsenhenkistä hallitusta johtaa viime vuonna kaksivuotiskaudeksi 2012-2013 valitut puheenjohtaja Akseli Hakala sekä varapuheenjohtajat Sofi Weckman ja Teemu Myllärinen.

Kokoomusopiskelijoiden hallitukseen valittiin uusina jäseninä Nina Adamsson (Kansalliset Ylioppilaat), Jaakko Moisio (Kokoomusteekkarit), Antti Pynttäri (Kansalliset Ylioppilaat), Mikko Pousi (Akateemiset Kansalliset Nuoret), Jenni Vartiainen (Tampereen Kokoomusopiskelijat) ja Veera Ylimaunu (Jyväskylän Kokoomusopiskelijat) sekä jatkamaan vuoden 2012 hallituksen jäsen Jarkko Tuunainen (Vaasan Kampusporvarit).

Kokoomusopiskelijoiden liittokokous korosti korkeakoulujen hakujärjestelmien uudistuksen yhdenvertaisuutta ja esitti huolensa valintauudistuksen kiintöihin. Liittokokous hyväksyi myös tavoiteohjelman vuosille 2013-2014 sekä muut toimintaa ohjaavat dokumentit vuodelle 2013. Liittokokous palkitsi kunniamerkillä Jussi Salonrannan ja Seppo Kymäläisen sekä kutsui kunniajäseneksi Mikko Kortelaisen.

Akseli Hakala, puheenjohtaja, 044-3373760,
Saku Jokisalo, pääsihteeri, [email protected]

Kokoomusopiskelijoiden liittokokous: Kiintiöt valintauudistuksissa uhkaavat tasa-arvoa
Oletko kiinnostunut Talvikorkeakoulun järjestämisestä? Haku on auki nyt!