Kokoomusopiskelijoiden pääsihteeri vaihtuu

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunnan pääsihteeri Niilo Nissinen jättää tehtävänsä liiton pääsihteerinä 7.12.2018 alkaen ja siirtyy viimeistelemään politiikan tutkimuksen opintojaan Jyväskylän yliopistossa. Liittohallitus on 7.10.2018 pitämässään kokouksessa myöntänyt Nissiselle eron tehtävästään. 26-vuotias Nissinen aloitti kokoomusopiskelijoiden pääsihteerinä 1.11.2017. Ennen pääsihteerinä aloittamista Nissinen työskenteli Keski-Suomen Kokoomuksen kunnallis- ja järjestösihteerinä.

”Olen kaksi vuotta saanut työskennellä kokoomukselle ja hankkia kokemusta järjestötöistä politiikan saralla. Tie on vienyt Tapionkadulta Jyväskylästä Helsinkiin Kansakoulukujalle: poliittisesta sihteeristä kunnallis- ja järjestösihteeriksi, ja lopulta pääsihteeriksi. Raskain mielin olen todennut, että nyt on aika siirtyä eteenpäin ja keskittyä opintoihin ja tutkinnon loppuun saattamiseen. On ollut tähän astisen työurani suurin kunnia saada työskennellä kokoomusopiskelijoiden pääsihteerinä”, Nissinen toteaa.

“Niilo on tehnyt liitossa loistavaa työtä ja on haikeaa päästää hänet uusien haasteiden pariin. Samalla kuitenkin aukeaa tilaisuus uudelle tyypille näyttää kyntensä liiton pääkallopaikalla. Kokoomusopiskelijoiden pääsihteerin paikka tarjoaa ainutlaatuisen näköalan politiikan teon ytimeen ja tuleva vaalien supervuosi tekee seuraavan pääsihteerin kaudesta erityisen mielenkiintoisen”, kommentoi liiton puheenjohtaja Janika Takatalo

Pääsihteerin tehtäviin kuuluu mm. liiton hallinnosta ja taloudesta vastaaminen ja liittohallituksen antamien tehtävien sekä päätösten toimeenpano. Uuden pääsihteerin haku aukeaa 15.10.2018.

Lisätietoja:

Janika Takatalo
Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta

Niilo Nissinen
Pääsihteeri 7.12. saakka
Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta

Edellinen artikkeli
Kokoomusopiskelijat: YTHS-laajeneminen tuo korkeakouluopiskelijat samalle viivalle
Seuraava artikkeli
Hae kokoomusopiskelijoiden liittohallitukseen!