Hae kokoomusopiskelijoiden liittohallitukseen!

Kokoomusopiskelijoiden ylin päättävä elin eli liittokokous kokoontuu Vaasaan 24.-25.11. valitsemaan muun muassa uuden liittohallituksen. Liiton puheenjohtajiston kausi on kaksivuotinen ja se jatkuu vielä, mutta liittohallituksen jäsenten paikat tulevat uudelleentäytettäviksi. Liittohallitukseen valitaan 5-7 jäsentä toimintavuoden 2019 ajaksi.

Hakeminen

Kiinnostuksensa liittohallitukseen voi ilmoittaa vielä liittokokouksen aikana, mutta mikäli haluat tulla esitellyksi liittokokousedustajille hallitushakijana jo ennen kokousta, pyydämme sinua ja yhdistyksen neuvottelijaa toimittamaan ehdokaskirjeen/-hakemuksen kokoomusopiskelijoiden keskustoimistolle osoitteeseen [email protected]. Näin tieto ehdokkuudesta julkaistaan kokoomusopiskelijoiden ryhmissä ja osana kokousosallistujille jaettavaa kokousmateriaalia.

Ehdokaskirje on vapaamuotoinen mutta siinä on toivottavasti myös visuaalisia elementtejä. Kirjeestä toivotaan käyvän ilmi hakijan nimi, ikä, korkeakoulu/opiskeluala, liittohallituksessa eniten kiinnostavat tehtävät, kokemus Kokoomusopiskelijoissa sekä motivaatio hakea liittohallitukseen. Kirje/hakemus toivotaan toimitettavan PDF-tiedostona.

Hallitukseen hakevilla on mahdollisuus esittäytyä liittokokoukselle lyhyiden puheenvuorojen (1-3min) muodossa ja hakijoille on myös mahdollista pitää lyhyet kannatuspuheet. Lisäksi liittokokouksessa pidetään paneeli hallitukseen hakeville.

Lisätiedot

Lisätietoja hausta antaa sähköpostitse pääsihteeri Niilo Nissinen, [email protected]

Kokoomusopiskelijoiden pääsihteeri vaihtuu
Hakukuulutus: haetaan timanttista pääsihteeriä!