Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Nea Nättinen ehdolle eduskuntavaaleihin

Helsingin Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on eilen nimennyt 11 ehdokasta ensi kevään eduskuntavaaleihin Helsingissä. Mukana nimettyjen joukossa on Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Nea Nättinen. Nättinen on 25-vuotias sosionomiopiskelija ja toiminut liiton johdossa tammikuusta lähtien. Ennen puheenjohtajuutta hän on toiminut varhaiskasvatuksen opettajana.

“Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta tuottaa paljon hyvää, mutta kannan huolta sen kulkusuunnasta. Tulevat sukupolvet joutuvat kärsimään niin taloudellisista, sosiaalisista kuin ekologisista kriiseistä, koska aiemmin ei ole pidetty huolta tulevasta. Siksi Suomea täytyy myös kyetä rohkeasti uudistamaan, jotta hyvinvointivaltio voidaan turvata myös tulevaisuuden sukupolville. Suurista lupauksista huolimatta nykyhallitus ei ole kyennyt luomaan polkua kestävämpään yhteiskuntaan. Tulevaisuuden uskon palauttaminen vaatii rohkeita päätöksiä ja visionäärisiä ratkaisuja. Tästä syystä olen ehdolla eduskuntavaaleissa keväällä 2023” Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Nea Nättinen kertoo.

Eduskuntavaalit käydään 2.4.2023. Kokoomuksen tavoitteena on olla Suomen suurin puolue ja saavuttaa pääministerin paikka.

Lisätietoa:

Nea Nättinen
puh. 0409688001

Voitettiinko vaalit koulutuspopulismilla?
Turkistarhaus ja eettisyys samassa lauseessa? Ei kiitos.