Minni Takala Kokoomusopiskelijoiden projektisuunnittelijaksi

Kokoomusopiskelijoiden uudeksi projektisuunnittelijaksi on valittu Minni Takala, 23. Takala opiskelee Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulussa sosiaali- ja terveysalaa.

Minni Takala kommentoi valintaansa näin: ”Ensinnäkin suuri kiitos Kokoomusopiskelijoiden liittohallitukselle luottamuksesta. On mahtavaa päästä kehittämään omalla työlläni Kokoomusopiskelijoiden vahvaa valtakunnallista kasvua tämän syksyn edustajistovaaleihin. Haluan työni avulla saavuttaa lähestyttävämmän tavan politiikan ja opiskelijoiden kohtaamisessa sekä korostaa edustajistovaalien merkitystä opiskelijoiden keskuudessa.

Toivon, että tämän syksyn jälkeen oikeistoliberaalit arvomme ja opiskelijoiden hyvinvoinnin priorisointi on vallannut korkeakoulukentän ja ennen kaikkea herättänyt kiinnostusta nuorissa lähteä vaikuttamaan koulutuspoliittisiin teemoihin. Aion projektisuunnittelijana työskennellä tukien meidän mahtavia olevia ja tulevia ehdokkaita sekä näyttää suuntaa kohti näitä yhteisiä tavoitteita.

Odotan innolla syksyä ja tulevia kohtaamisia työn parissa. Minut tavoittaa helposti sosiaalisessa mediassa, puhelimen ja sähköpostin välityksellä sekä aina saa tulla nykäisemään hihasta, niin jutellaan lisää! Tiedän, että jäsenistömme ja etevän liittohallituksen kanssa pystymme mihin vain ja näillä eväillä jatkamme jälleen historialliseen vaalivoittoon tänäkin vuonna!”

Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Nea Nättinen kommentoi valintaa seuraavasti: ”Minnin innostus ja motivaatio ovat aivan omaa luokkaansa. Hänen aurinkoinen luonteensa ja määrätietoinen asenteensa täydentää mainiosti keskustoimiston dynamiikkaa. Olen hyvin onnellinen tiimistä, jolla lähdemme kohti syksyn edustajistovaaleja ja uskon, että tällä porukalla tulemme saavuttamaan suurenmoisen vaalivoiton!”

Minni Takala aloittaa työnsä Kokoomusopiskelijoilla keskiviikkona 17.8.

Nea Nättinen, Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja

puh. 0409688001

Kesäseminaari 2022
Kokoomusopiskelijat ja Demariopiskelijat: Keskustan koulutuspolitiikka on silkkaa utopiaa