Nea Nättinen Kokoomusopiskelijoiden vaalisuunnittelijaksi

Nea Nättinen aloittaa Kokoomusopiskelijoiden vaalisuunnittelijana

Kokoomusopiskelijoiden uudeksi vaalisuunnittelijaksi on valittu Nea Nättinen, 23. Nättinen opiskelee Metropolia ammattikorkeakoulussa sosiaalialaa. Hänellä on aiempaa järjestökokemusta muun muassa Kansallisten ylioppilaiden hallituksesta viestintävastaavana ja opiskelijayhdistyksensä tapahtumavastaavana.

Nea Nättinen kommentoi valintaansa näin: ”Ensimmäisenä haluan kiittää sydämeni pohjasta Kokoomusopiskelijoiden liittohallitusta päätöksestänne valita minut projektikoordinaattorin tehtävään. Projektikoordinaattorina vastuullani on tulevan syksyn edustajistovaalit, jotka käydään tänä vuonna Tampereen ja Helsingin ylioppilaskunnissa sekä kaikissa ammattikorkeakoulujen opiskelijakunnissa. Itse AMK-opiskelijana koenkin, että minulla on hyvät valmiudet lähteä nostamaan sinivihreää lippua myös ammattikorkeakoulujen opiskelijakunnissa.

Työntekijänä haluan kohdata ehdokkaat yksilöinä ja kuulla, mikä juuri heitä mietityttää korkeakoulumaailmassa. Ylioppilas ja -opiskelijakunnissa haluamme konkreettisesti vaikuttaa juuri opiskelijoiden elämään ja hyvinvointiin. Uskon, että hyvällä ja kannustavalla yhteishengellä tulemme saavuttamaan yhdessä sinivihreän vaalivoiton!

Lupaan tehdä määrätietoisesti ja ahkerasti töitä, jotta järjestömme oikeistoliberaalit arvot nostavat päätään opiskelijapolitiikassa. Minua voi milloin tahansa nykäistä hihasta ja ottaa yhteyttä sosiaalisessa mediassa, tai puhelimen tai sähköpostin välityksellä. Mukavaa syksyä ja nähdään vaaliteltoilla!

Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Jeremias Nurmela kommentoi valintaa seuraavasti: ”Nealla on vahva viestinnällinen osaaminen ja mahtavan ihmisläheinen asenne. Uskon, että tulevan syksyn edustajistovaalit ja liiton näkyvyys saavat suuren sysäyksen eteenpäin Nean liityttyä tiimiimme!”

Nea Nättinen aloittaa työnsä Kokoomusopiskelijoissa 10.8.

Lisätietoa:

Jeremias Nurmela

Nea Nättinen

Poliittiset opiskelija- ja nuorisojärjestöt: Irtisanomisjärjestys on vastuuton esitys – Nuoria ei saa syrjiä työmarkkinoilla!
Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtajan Jeremias Nurmelan puhe Kokoomuksen puoluekokoukselle