Pauli Haahdista Kokoomusopiskelijoiden uusi projektikoordinaattori

Tiedote 21.8.2019
Heti vapaa julkaistavaksi

Pauli Haahti aloittaa Kokoomusopiskelijoiden projektikoordinaattorina

Kokoomusopiskelijoiden uudeksi projektikoordinaattoriksi on valittu Pauli Haahti, 23. Haahti opiskelee Tampereen yliopistossa politiikan tutkimusta toista vuotta. Häneltä löytyy aiempaa järjestökokemusta muun muassa Tampereen kokoomusopiskelijoista TYKO ry:stä, Haminan Kokoomuksesta ja Tampereen yliopiston politiikan tutkimuksen ainejärjestö Iltakoulusta.

Haahti kommentoi valintaansa näin: ”Ensimmäisenä haluaisin kiittää Kokoomusopiskelijoita tästä luottamuksen osoituksesta minua kohtaan. Lupaan päivittäin pyrkiä olemaan minulle asetetun vastuun arvoinen ja tehdä töitä tämän järjestön eteen, että meidän listoiltamme nousevat aidosti opiskelijan asioista välittävät ihmiset korkeakoulujen edustajistoihin.

Olen kiinnostunut jokaisesta korkeakoulusta sekä ehdokkaasta ja haluan, että tämä vuonna saamme historiallisen, välittävän ja järkeviin päätöksiin perustuvan joukon tekemään opiskelijan asioita tunnetuksi. Me saamme aikaan muutoksen yksilöinä yhdessä tekemällä töitä paremman edustajiston eteen. Kannustankin jokaista, jolla on edes hieman kiinnostusta, uteliaisuutta tai mielenkiintoa toimintaamme kohtaan lähtemään edarivaaleissa ehdolle. Tämä on asia, joka kannattaa kokea, ettekä varmasti tule katumaan. Paikallistoimijat toivottavat kaikki lämpimästi tervetulleiksi ja antavat mahdollisuuksia itsensä kehittämiseen, oppimiseen sekä uusien ystävyyssuhteiden luomiseen.

Haluan olla projektikoordinaattorina ihmisläheinen ja kannustava, joka tukee kaikkia edustajistoon pyrkiviä ja pyrkii saattamaan meidät joukkueena kunnialla maaliin. Me teemme yhdessä näistä Kokoomusopiskelijoille voittoisat vaalit. Minuun voi aina ottaa yhteyttä sosiaalisen median, sähköpostin tai puhelimen välityksellä. Ollaan yhteyksissä ja nähdään vaalikentillä!”

Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Janika Takatalo kommentoi valintaa: ”Pauli Haahdissa yhdistyy sekä kokemus vaaleista että nälkä uuden oppimiseen. Uskon, että Haahti on mainio lisä toimistolle ja paikallisyhdistysten avuksi, ja hänen avullaan sininen tolppa nousee myös tänä syksynä ympäri Suomen!”

Janika Takatalo
Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta
+358 4409820465
janika.takatalo(at)kokoomusopiskelijat.fi

Pauli Haahti
projektikoordinaattori
pauli.haahti(at)kokoomusopiskelijat.fi

Hallitus, miksi rikotte lupauksenne opiskelijoille?
Juuso Mankonen Kokoomusopiskelijoiden vt. puheenjohtajaksi – Takatalo siirtyy Allianssiin