Liity Kokoomusopiskelijoiden jäseneksi

Kokoomusopiskelijat on korkeakouluopiskelijoille ja korkeakouluopinnoista kiinnostuneille suunnattu kokoomuslainen yhteisö, jossa pääsee mukaan vaikuttamaan, verkostoitumaan ja pitämään hauskaa hyvässä seurassa.

Kokoomusopiskelijana:

• Liityt osaksi kasvavaa kokoomuslaista opiskelijayhteisöä
  • Tutustut uusiin ihmisiin esimerkiksi eri aloilla opiskelevista korkeakouluopiskelijoista aina kansanedustajiin asti
  • Pääset mukaan tekemään kokoomusopiskelijoista sinun näköistäsi yhteisöä, joka vaikuttaa laajasti yhteiskunnassa opiskelija- ja ylioppilaskunnista valtakunnanpolitiikkaan asti

Liity osaksi kokoomuslaista opiskelijayhteisöä

Kokoomusopiskelijoiden jäsenmaksu on 15-29 vuotiaille nuorille noin 10-20 euroa vuodessa. Jäsenmaksu sisältää Kansallisen Kokoomuksen 6 euron jäsenmaksun ja paikallisyhdistyksen jäsenmaksun. Kokoomusopiskelijoiden jäsenmaksu 30-vuotta täyttäneille opiskelijoille on noin 50-60 euroa vuodessa. Jäsenmaksu sisältää Kansallisen Kokoomuksen 40 euroa jäsenmaksun ja paikallisyhdistyksen jäsenmaksun.

Nyt jos koskaan on hyvä aika lähteä vaikuttamaan ja samalla pitämään hauskaa Suomen parhaimpaan poliittiseen opiskelijajärjestöön.

Kokoomusopiskelijoiden jäsenhakulomake

Sukupuoli

Jos asut eri paikkakunnalla kuin missä korkeakoulusi sijaitsee, voit valita missä kaupungissa haluat osallistua toimintaan!