Hakukuulutus: haetaan timanttista pääsihteeriä!

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry (Kokoomusopiskelijat) on valtakunnallinen puoluepoliittinen ja aatteellinen korkeakouluopiskelijoiden järjestö, joka tarjoaa jäsenilleen osallistumisen ja vaikuttamisen mahdollisuuksia sekä korkealaatuista koulutusta ja seminaaritoimintaa. Kokoomusopiskelijat on kansainvälinen, jatkuvasti kehittyvä ja uudistuva liitto, joka tarjoaa näköalapaikan valtakunnanpolitikkaan ja kansainväliseen opiskelijaliikkeeseen.

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry hakee nyt palvelukseensa

PÄÄSIHTEERIÄ

määräaikaisesti ajalle 1.12.2018  -31.12.2020 (tai sopimuksen mukaan).

Pääsihteerin toimenkuvaan kuuluu Kokoomusopiskelijoiden taloushallinnosta vastaaminen, järjestöllisen toiminnan ja viestinnän suunnitteleminen, kehittäminen ja toteuttaminen, jäsenjärjestö- ja sidosryhmäyhteistyö sekä koulutus- ja seminaaritoiminnan toteuttaminen. Pääsihteerin tehtävänä on toimeenpanna liittohallituksen päätökset sekä liittohallituksen edustajan osoittamat tehtävät.

Edellytämme hakijalta:

Kokoomuslaista arvomaailmaa
Korkeakouluopintoja tai muuta tehtävään soveltuvaa koulutusta
Hyvää suullista ja kirjallista ilmaisua sekä kielitaitoa
Osaamista talouden suunnittelussa ja hallinnossa
Kykyä itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työskentelyyn
Hyviä yhteistyö- ja organisointitaitoja sekä sosiaalisia taitoja
Tietoteknisiä valmiuksia ja sähköisten viestintäkanavien monipuolista hallitsemista
Kokoomusyhteisön, korkeakoulujärjestelmän sekä opiskelija- ja nuorisojärjestöjen tuntemusta
Matkustusvalmiutta sekä mahdollisuutta joustavaan työaikaan.

Eduksi katsomme liiton, Suomen poliittisen järjestelmän ja kansalaisyhteiskunnan tuntemuksen, aiemman kokemuksen opiskelija- tai nuorisojärjestöissä sekä vaalikokemuksen.

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry:n liittohallitukselle osoitetut hakemukset ja cv:t on toimitettava sähköisesti pdf-formaatissa otsikolla ”Pääsihteerihakemus” osoitteeseen hakemukset@kokoomusopiskelijat.fi. Hakemus tulee jättää maanantaihin 29.10.2018 klo 23:59 mennessä. Tehtävästä maksetaan 2500 euron kuukausipalkkaa ja sen päälle tulevat vielä matka- ja lounasedut.

Haastatteluun kutsutuille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti viikolla 44. Haastattelut pidetään Helsingissä 2.11.2018.

Lisätietoa:

Janika Takatalo