Jeremias Nurmela: En hae jatkokautta Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtajana

Opiskelijaliike tarjoaa joka vuosi uusille innokkaille mielettömästi mahdollisuuksia kehittyä ja vaikuttaa. Olen päässyt olemaan mukana Kokoomusopiskelijoiden toiminnassa jo pitkään, saanut siltä paljon ja pyrkinyt antamaan vastaavasti takaisin. Kokoomusopiskelijat on uskomattoman hieno yhteisö, joka on jo tässäkin puolentoista vuoden aikana onnistunut saavuttamaan paljon: Koronasta huolimatta liitto on voittanut edustajistovaaleja ja tärkeitä henkilövalintoja opiskelijaliikkeessä. Olemme vaikuttaneet näkyvästi puolueen sisä- ja ulkopuolella. Erityisen suuri ilonaihe oli juuri pidetyissä kuntavaaleissa liiton kasvanut ehdokkaiden sekä vasta valittujen kaupungin- ja kunnanvaltuutettujen määrä.

Olen loputtoman kiitollinen ajasta, jonka olen saanut toimia mukana liiton puheenjohtajana. Nyt on kuitenkin hyvä syksyllä tulevia henkilövalintoja silmällä pitäen todeta, että en ole hakemassa jatkokautta liiton puheenjohtajana. Itselläni on puheenjohtajuuden päättyessä aika etsiä uusia tuulia ja samalla uusien kykyjen aika nostaa itseään esiin.

Kaikki mitä Kokoomusopiskelijoissa tapahtuu, on yhteistyön, ystävyyden ja kaikkien mukana olevien panoksen yhteissumma. On ollut todella suuri etuoikeus päästä johtamaan tätä osaajien joukkoa. Samalla on ollut hienoa nähdä Kokoomusopiskelijoiden sanoman ja yhteiskunnallisen vaikuttavuuden kasvavan. Kokoomusopiskelijoista mukaani on tarttunut kaiken konkreettisen osaamisen lisäksi vahva usko siihen, että sinnikkyydellä maailmaa voi muuttaa askel kerrallaan.

Paljon on kuitenkin vielä tehtävää. Edessä on vielä syksyn työsarka edustajistovaalien, liittokokouksen ja järjestöllisen kehittämisen kanssa. Näitä tehtäviä kohden mennään täydellä voimalla!

Kesäisin terveisin!

Jeremias

Lisätietoja:

Edellinen artikkeli
Kuntavaaleissa on liikaa ehdokkaita
Seuraava artikkeli
Opintolainahyvitys harvaan asutuille alueille on susi syntyessään