Kokoomus nosti ehdokasmääräänsä edustajistovaaleissa!

Kokoomuksen vahva kysyntä realisoitui edustajistovaalien ehdokasasettelussa. Valtakunnallisesti kokoomus nosti ehdokasmääriään kahden vuoden takaisiin vaaleihin. Tänä vuonna edustajistovaalit käydään kaikissa Suomen ylioppilas- ja opiskelijakunnissa, lukuun ottamatta Tampereen ja Helsingin ylioppilaskuntia.

“Näin opiskelijapoliitikkona täytyy todeta kuluneen syksyn olleen vähintäänkin mielenkiintoinen. Huuto on ollut kovaa ja meitä on pyritty lyömään jokaisesta suunnasta. Uhriutumisen ja lamaantumisen sijaan, olemme näyttäneet voimamme ja osoittaneet sen, että kokoomuslaiselle politiikalle on aidosti kysyntää. Olen hyvin ylpeä meidän työntekijöistä ja paikallisaktiiveista. Myöskään ilman saumatonta yhteistyötä kokoomusnuorten ja muun puolueyhteisön kanssa, tämä ei olisi ollut mahdollista” Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Nea Nättinen iloitsee.

Edustajistovaaleihin kokoomus lähtee puolustamaan opiskelijoiden vapautta. Ylioppilaskuntien pakkojäsenyyden poisto, etäopiskelun mahdollistaminen ja työelämän yhdistäminen opintoihin muodostavat kärkitavoitteemme ja näiden teemojen johdolla kokoomus lähtee kohti vaalien loppukiriä.

Edustajistovaalien vaalipäivä on 8.11. Ennakkoäänestys alkaa osassa ylioppilaskunnissa jo ensi viikolla.

Lisätietoa:

Nea Nättinen, Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja

puh. 0409688001

Edellinen artikkeli
Kokoomusopiskelijoiden Jaakko Sirén ehdolle Suomen Ylioppilaskuntien liiton hallitukseen!
Seuraava artikkeli
Kokoomusopiskelijoiden LVII. liittokokous: Toinen korkeakoulututkinto muutettava maksulliseksi