Kokoomusopiskelijat hakee pääsihteeriä

Haluatko valtakunnallisen politiikan näköalapaikalle? Oletko innovatiivinen, luova, hallitset moninaiset projektit ja saat sinulle annetut tehtävät hoidettua jo ennen määräaikaa? Tässä sinulle työ, jossa pääset toteuttamaan itseäsi uudistuvassa, vastuullisessa ja kehittyvässä organisaatiota.

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry hakee nyt palvelukseensa

PÄÄSIHTEERIÄ

määräaikaisesti ajalle 20.1.2014-31.07.2016

Toimenkuvaan kuuluu Kokoomusopiskelijoiden taloushallinnosta vastaaminen, järjestöllisen toiminnan ja viestinnän suunnitteleminen, kehittäminen ja toteuttaminen, jäsenjärjestö- ja sidosryhmäyhteistyö sekä koulutus- ja seminaaritoiminnan toteuttaminen ja poliittisen vaikuttamistyön toteuttaminen. Pääsihteerin tehtävänä on toimeenpanna liittohallituksen päätökset ja sen edustajan määräämät tehtävät.

Edellytämme hakijalta kokoomuslaista arvomaailmaa, korkeakouluopintoja, korkeakoulujärjestelmän ja kokoomusyhteisön sekä opiskelijajärjestöjen tuntemusta, kielitaitoa, yhteistyö- ja organisointikykyä sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn.

Sosiaalisuus, osaaminen taloussuunnittelussa ja -hallinnossa, osaaminen tieto- ja viestintätekniikoista sekä matkustusvalmius ja mahdollisuus viikonloppuina tapahtuvaan työhön ovat edellytyksiä tehtävän hyvälle hoitamiselle. Eduksi katsotaan poliittisen järjestelmän, suomalaisen kansalaisyhteiskunnan ja kansainvälisen opiskelijaliikkeen tunteminen sekä aiempi kokemus opiskelija- tai nuorisojärjestöissä.

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunnan liittohallitukselle osoitetut hakemukset palkkatoivomuksineen on toimitettava sähköisesti pdf- tai rtf-formaatissa otsikolla ”Pääsihteerihakemus” osoitteeseen [email protected] tai Kokoomusopiskelijoiden keskustoimistoon osoitteeseen Kansakoulukuja 3 A 3. krs, 00100 Helsinki, kuoreen merkintä ”PÄÄSIHTEERIHAKEMUS”. Hakemus tulee jättää 4.10.2013 klo 16.00 mennessä.

Haastatteluun kutsutuille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti viikolla 41. Haastattelut pidetään Helsingissä 11.10.2013.

puheenjohtaja Akseli Hakala, 0447760773 ([email protected])
pääsihteeri Saku Jokisalo ([email protected])

Kokoomusopiskelijat: Yhdenvertaisuus ei ole valikoivaa!
Kokoomusopiskelijat ministeri Risikolle: Kiitos, vihdoin lupauksia opiskeluterveydenhuollosta!