Kokoomusopiskelijat hakee pääsihteeriä

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry (Kokoomusopiskelijat) on valtakunnallinen puoluepoliittinen ja aatteellinen korkeakouluopiskelijoiden järjestö, joka tarjoaa jäsenilleen osallistumisen ja vaikuttamisen mahdollisuuksia sekä korkealaatuista koulutusta ja seminaaritoimintaa. Kokoomusopiskelijat on kansainvälinen, jatkuvasti kehittyvä ja uudistuva liitto, joka tarjoaa näköalapaikan niin valtakunnanpolitikkaan kuin kansainväliseen opiskelijaliikkeeseenkin.

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry hakee nyt palvelukseensa

PÄÄSIHTEERIÄ

määräaikaisesti ajalle 1.8.2016-31.7.2018

Pääsihteerin toimenkuvaan kuuluu Kokoomusopiskelijoiden taloushallinnosta vastaaminen, järjestöllisen toiminnan ja viestinnän suunnitteleminen, kehittäminen ja toteuttaminen, jäsenjärjestö- ja sidosryhmäyhteistyö sekä koulutus- ja seminaaritoiminnan ja poliittisen vaikuttamistyön toteuttaminen. Pääsihteerin tehtävänä on toimeenpanna liittohallituksen päätökset sekä liittohallituksen edustajan osoittamat tehtävät.

Edellytämme hakijalta:

• Kokoomuslaista arvomaailmaa
  • korkeakouluopintoja tai muuta tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • Hyvää suullista ja kirjallista ilmaisua sekä kielitaitoa
  • Vankkaa osaamista talouden suunnittelussa ja hallinnossa
  • Kykyä itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työskentelyyn
  • Hyviä yhteistyö- ja organisointitaitoja
  • Tietoteknisiä valmiuksia ja sähköisten viestintäkanavien monipuolista hallitsemista
  • Kokoomusyhteisön, korkeakoulujärjestelmän sekä opiskelija- ja nuorisojärjestöjen tuntemusta
  • Matkustusvalmiutta sekä mahdollisuutta joustavaan työaikaan.

Eduksi katsomme Suomen poliittisen järjestelmän ja kansalaisyhteiskunnan tuntemuksen, aiemman kokemuksen opiskelija- tai nuorisojärjestöissä sekä taidon taittaa visuaalista materiaalia.

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry:n liittohallitukselle osoitetut hakemukset palkkatoivomuksineen on toimitettava sähköisesti pdf- tai rtf-formaatissa otsikolla ”Pääsihteerihakemus” osoitteeseen [email protected] tai Kokoomusopiskelijoiden keskustoimistoon osoitteeseen Kansakoulukuja 3 A 3. krs, 00100 Helsinki, kuoreen merkintä ”PÄÄSIHTEERIHAKEMUS”. Hakemus tulee jättää maanantaihin 16.5.2016 klo 16:00 mennessä.

Haastatteluun kutsutuille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti viikolla 21. Haastattelut pidetään Helsingissä 3.6.2016.

Marianna Kupias

Maija Kangasniemi

Pääsihteeri

Myyttinen opintotukikeskustelu – missä mennään vikaan?
Puoluekokousaloitteet 2016