Kokoomusopiskelijoiden Weckman Pohjois-Euroopan keskustaoikeisto-opiskelijoiden puheenjohtajaksi

Kokoomusopiskelijoiden Sofi Weckman on valittu Nordic Conservative Student Unionin (NKSU) puheenjohtajaksi kaudelle 2013-2014 liiton vuosikokouksessa Lontoossa Isossa-Britanniassa.NKSU on vuonna 1959 perustettu Pohjoismaiden, Baltian ja Ison-Britannian keskustaoikeistolaisten opiskelijaliittojen yhteistyöverkosto, johon kuuluu tällä hetkellä kahdeksan jäsenorganisaatiota kahdeksasta eri maasta.Kokoomusopiskelijoiden varapuheenjohtaja Weckman toimi päättyneellä kaudella NKSU:n varapuheenjohtajana.- On kunnia päästä jatkamaan jo aloitettua työtä NKSU:n eteen. NKSU on perinteinen yhteistyöverkosto kokoomusopiskelijoiden sisarliittojen välillä. Vahvan rungon muodostaneiden Pohjoismaiden lisäksi NKSU:uun ovat liittyneet viime vuosina myös Viron, Liettuan, Latvian ja Britannian liittot, joten olemme todella vahva ääni myös eurooppalaisessa kattojärjestössämme.

NKSU:n vuosikokous valitsi varapuheenjohtajaksi Ison-Britannian Viktor Wollstadin ja pääsihteeriksi Ruotsin Christoffer Aavin.

Lisätiedot:

Sofi Weckman, sofi.weckman(a)kokoomusopiskeli.ccln002.cpn.fi, +358 40 5363 335