Konstantin Kouzmitchev Suomen ylioppilaskuntien liiton hallitukseen!

Konstantin Kouzmitchev Suomen ylioppilaskuntien liiton hallitukseen

Kokoomusopiskelijoiden Konstantin Kouzmitchev on valittu Suomen ylioppilaskuntien liiton hallitukseen vuodelle 2021. Kouzmitchev on kovan luokan osaaja kansainvälisissä kysymyksissä ja edunvalvonnassa.

“Vaikea kuvailla miten hyvältä tämä tuntuu. Pitkäaikainen unelmani opiskelijaliikkeessä toimimisesta tulee nyt toteen. Kiitos kaikille ehdolla olleille ja äänestäjille. Tehdään ensi vuodesta näköisemme”, kommentoi tuleva SYL:n hallituksen jäsen Kouzmitchev.

Kampanjan kova työ ja perehtyminen tuottivat halutun tuloksen.

“Olemme valtavan ylpeitä ja iloisia Konstantinin valinnasta SYL:n liittohallitukseen. Olen varma, että hän pystyy tuomaan kansainvälisyyttä aidosti lähelle opiskelijoita! Suomen Ylioppilaskuntien liitolla on edessään hieno vuosi ja on suuri kunnia Kokoomusopiskelijoille, että Konstantin on osana tulevaa vuotta”, kommentoi Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Jeremias Nurmela.

“SYL saa Konstasta erinomaisen hallituksen jäsenen riveihinsä. Kansainvälinen edunvalvonta saa kansainvälisen ihmisen ja odotamme innolla SYL:n tulevaa vuotta ja yhteistyötä”, kommentoi kampanjapäällikkö Roope Tukia.

Kokoomusopiskelijat onnittelee valittuja ja odotamme yhteistyötä koko uuden SYL:n hallituksen kanssa!

SYL:n hallituksen toimikausi alkaa 1.1.2021.

Konstantin Kouzmitchev

Jeremias Nurmela

Roope Tukia

Kokoomusopiskelijat esittävät Konstantin Kouzmitcheviä Suomen ylioppilaskuntien liiton liittohallitukseen