Niilo Helander Kokoomusopiskelijoiden projektisuunnittelijaksi

Kokoomusopiskelijoiden uudeksi projektisuunnittelijaksi on valittu Niilo Helander, 25. Helander opiskelee Oulun yliopistossa kauppatieteitä.

”Kiitän Kokoomusopiskelijoiden liittohallitusta valinnastani ensi syksyn projektisuunnittelijaksi. Pian on taas se aika vuodesta, kun lähdetään tekemään täysillä edustajistovaalikampanjaa ylioppilas- ja opiskelijakunnissa ympäri Suomen. Nyt tarvitaan tekijöitä niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti ja olen kiitollinen, että saan olla tekemässä näitä vaaleja koko Suomessa yhdessä ylioppilas- ja opiskelijakuntien kokoomuslaisten kanssa. Suomalaiset antoivat luottamuksensa Kokoomukselle keväällä eduskuntavaaleissa. Me pyydämme luottamusta nyt opiskelijoiltamme tulevissa edustajistovaaleissa. Kokoomusopiskelijoiden teemat ovat puhutelleet opiskelijoita vuodesta toiseen ja kaksi vuotta sitten saimme suuren vaalivoiton. Tavoite on tänäkin vuonna sama ja olen omalla työlläni tukemassa sen tavoitteen saavuttamista.

Olen tavoitettavissa sosiaalisessa mediassa, puhelimitse, sähköpostilla ja paikan päällä ensi syksynä. Monen kanssa jo tunnemmekin ja todella monen kanssa vielä tulemme tutustumaan. Meillä on osaavaa porukkaa jokaisessa maakunnassa, joiden kanssa lähdetään yhdessä tavoittelemaan jälleen kovaa tulosta näissä vaaleissa!” iloitsee Helander.

Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Nea Nättinen kommentoi valintaa seuraavasti: ”Niilon vahva kokemus järjestötyöstä ja paikallistason kentän tuntemus on omiaan poikimaan meidät varmasti vahvoihin ehdokaslistoihin ja jäsenistön innostamiseen aina Helsingistä Rovaniemelle saakka. Kokoomusopiskelijoilla on suuri näytön paikka tulevissa edustajistovaaleissa, kun suuntaamme vaalikentille ensimmäistä kertaa vuosiin pääministeripuolueena. Tällä porukalla olemme valmiita vastuunkantoon ja tavoitteena on totta kai tuoda voitto kotiin johtavalle hallituspuolueelle”.

Helander aloittaa työnsä Kokoomusopiskelijoilla maanantaina 14.8.

Nea Nättinen, Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja

puh. 0409688001

Miksi opiskelijat eivät juhli torjuntavoittoa?
Kokoomuksenkin täytyy oppia sietämään merivettä – arvot eivät saa olla näin halvalla myynnissä