Maija Kangasniemi Kokoomusopiskelijoiden pääsihteeriksi

Kuva KangasniemiKokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta on valinnut uudeksi pääsihteeriksi kauppatieteiden ylioppilaan Maija Kangasniemen. 26-vuotias lappeenrantalainen Kangasniemi on työskennellyt aiemmin taloushallinnon tehtävissä ja toiminut opiskelijapolitiikassa sekä Lappeenrannan Kokoomusteekkareissa.

– Kokoomusopiskelijoiden rooli on puolueen sisällä merkittävä: Edustamme kokonaista sukupolvea, ja meidän tuleekin tehdä raikkaita koulutus- työvoima- ja sosiaalipoliittisia avauksia. Otan innolla ja mielenkiinnolla vastaan työtehtävät Kokoomusopiskelijoissa, Kangasniemi toteaa.

Kokoomusopiskelijoiden pääsihteeri valittiin liittohallituksen kokouksessa 5.9.2014 ja aloittaa perehdytysjakson 8.9.2014
Pääsihteeri vastaa Kokoomusopiskelijoiden taloudenpidosta ja –suunnittelusta sekä osaltaan poliittisesta toiminnasta ja järjestön kehittämisestä. Pääsihteeri toimii tiiviissä yhteistyössä liittohallituksen kanssa ja vastaa sen päätösten toimeenpanemisesta.

Maija Kangasniemi ([email protected])
Daniel Lahti 044 776 0773 ([email protected])

Poliittiset nuoriso- ja opiskelijajärjestöt: Opiskelijaterveydenhuollon suurleikkaus on estettävä!
Kokoomusopiskelijoiden Daniel Lahti: Vihreät lähtivät – Hallituksen on aika kääriä hihat ja ottaa loppukiri