LVI. Liittokokous 5.–6.11.2022

Kokoomusopiskelijoiden liittokokous järjestetään 5.–6. marraskuuta 2022 Lappeenrannassa Saimaan ammattiopiston auditoriossa osoitteessa Pohjolankatu 10. Kokous alkaa lauantaina klo 12.00, ja päättyy sunnuntaina liittokokousasioiden tultua käsitellyksi. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, liiton eduskuntavaaliohjelma kevään 2023 vaaleihin sekä KV-sihteeri -mallin uudistaminen. Liittokokouksen osallistumismaksuun sisältyy: majoitus lauantai-sunnuntai yölle; illallinen lauantaina, aamiainen ja lounas sunnuntaina.

Liitolta on mahdollista hakea matkakorvauksia halvimman julkisen liikenteen opiskelija-alennuksen mukaisista yli 15 euron ylittävistä kuluista. Henkilöauton ja lentokoneen käytöstä sovittava erikseen etukäteen liiton pääsihteeri Joonas Pulliaisen kanssa ([email protected]).

Valtakirjojen käytöstä päättää liiton jäsenyhdistykset. Ole yhteydessä järjestösi puheenjohtajaan mikäli on epäselvää, että onko sinulle myönnetty valtakirjaa vaiko ei. Liittokokoukseen on mahdollista tulla myös tarkkailijaksi, jolloin ei ole mahdollista äänestää.

Lisätietoja majoituksesta ja oheisohjelmasta julkaistaan syksyn edetessä.

Ilmoittautuminen kokoukseen tapahtuu linkistä löytyvällä sivulla.

Translain uudistus on jäämässä räikeän vajaaksi
Ylioppilaskirjoituksia ei pidä poistaa!