Kokoomusopiskelijoiden uudeksi pääsihteeriksi Tomas Kurenniemi

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunnan liittohallitus on valinnut liiton uudeksi pääsihteeriksi Tomas Kurenniemen, 22. Kurenniemi on taloustieteen ja energiatekniikan opiskelija Aalto-yliopistossa ja hän on toiminut aktiivisesti Kokoomusopiskelijoiden paikallisjärjestö Aalto-yliopiston Kokoomusopiskelijoissa. Kokemusta hänellä on myös Kokoomusopiskelijoiden liittohallituksesta, Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan hallituksesta ja Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan edustajistosta missä hän toimii yhä aktiivisesti.

“Olen erittäin iloinen Tomaksen valinnasta. Hänen visionäärinen työotteensa yhdistettynä taloushallinnollisen osaamiseen ja ihmisläheiseen luonteeseen on varmasti omiaan kehittämään liittomme toimintaa entistä näkyvämmäksi. Odotan innolla yhteistyötä välillämme, uskon sen kantavan pitkälle!”, iloitsee Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Nea Nättinen.

“Tuhatkunnan pääsihteeriksi nouseminen on suorastaan häkellyttävää. Kokoomusopiskelijoilla on merkittävä rooli tuottaa edistyksellisiä avauksia niin puolueen sisällä kuin laajemmin yhteiskunnallisessa keskustelussa. On suuri kunnia päästä johtamaan liittoa seuraavat vuodet ja kohti syksyn edustajistovaaleja”, lausuu uusi pääsihteeri Kurenniemi.

Kurenniemi aloittaa tehtävässään 2.5.

Lisätietoa:

Nea Nättinen, puheenjohtaja

Tomas Kurenniemi, pääsihteeri 2.5. alkaen

Nyt on aika kantaa vastuu sanoista
Arvoyhteisömme kompastuskivi on riippuvuus autoritäärisiin valtioihin