Oletko kiinnostunut Talvikorkeakoulun järjestämisestä 29.-30.3.2014? Haku on auki nyt!

syyskorkee10

Kokoomusopiskelijat hakevat vuoden ensimmäiselle suurelle jäsentapahtumalleen, Talvikorkeakoululle järjestäjää. Talvikorkeakoulu on suunniteltu järjestettäväksi 29.-30.3.2014. Tapahtuman yhteydessä on tarkoitus järjestää myös ylimääräinen liittokokous liittyen Kokoomusopiskelijoiden sääntömuutoksiin. Tästä lisätietoa yhteisesti myöhemmin.

Järjestäjän tehtävänä on huolehtia tilojen kartoituksesta ja varaamisesta, majoituksen suunnittelusta, käytännön järjestelyistä tapahtuman aikana sekä avustaa tarvittaessa alustajien hankinnassa. Päätöksessä huomioimme muun muassa tapahtuman yhteiskustannukset, käytännön järjestelyjen sujuvuuden (esim. matka tapahtumapaikalta majoitukseen ja ruokailumahdollisuudet) sekä vapaa-ajan ohjelman mahdollisuudet.

Vapaamuotoiset hakemukset alustavine suunnitelmineen tulee toimittaa pääsihteeri Turkka Sinisalolle [email protected] keskiviikkoon 5.2. klo 16.00 mennessä.

Lisätietoja ja vastauksia kysymyksiin antaa Turkka.

Kokoomusopiskelijat hakee työryhmäpuheenjohtajia ja työryhmäjäseniä toimikaudelle 2014
Kokoomusopiskelijat: Pienyrittäjien arvonlisävelvollisuuden alaraja nostettava 50 000 euroon!